Free Mp3 download , mp3 indir, mp3 müzikler, mp3 yükle , mp3 deposu , hızlı mp3 indir , mp3 dinle indir , yasal mp3 deponuz

Baris Manco - Gibi Gibi

Baris Manco - Gibi Gibi.mp3


Ben yaralı kurt sen kınalı kuzu biraz cilve aşkın biberi tuzu Sanki biraz naz ediyorsun ama senin bana gönlün var gibi gibi Yüzüme karşı git diyorsun ama sanki gözlerin kal der gibi gibi Yeter çektiğim insaf et gayri senin bana gönlün var gibi gibi  Arpa buğday yan yana orak istemez  Yağız at şahlandımı durak dinlemez  Sende biraz naz ediyorsun ama sanki bana gönlün var gibi gibi Yüzüme karşı git diyorsun ama sanki gözlerin kal der gibi gibi Yeter çektiğim insaf et gayri senin bana gönlün var gibi gibi  Zehirin şifası süt ile incir ellerim kelepçe yüreğim zincir Sanki fazla naz ediyorsun ama senin bana gönlün var gibi gibi Yüzüme karşı git diyorsun ama sanki gözlerin kal der gibi gibi Yeter çektiğim insaf et gayri senin bana gönlün var gibi gibi  Kimse sevemez benim gibi seni kırk yılda bir gelir Barış gibisi Sende fazla naz ediyorsun ama yinede bana gönlün var gibi gibi Yüzüme karşı git diyorsun ama sanki gözlerin kal der gibi gibi Yeter çektiğim insaf et gayri senin bana gönlün var gibi gibi