Free Mp3 download , mp3 indir, mp3 müzikler, mp3 yükle , mp3 deposu , hızlı mp3 indir , mp3 dinle indir , yasal mp3 deponuz

Baris Manco - Gul Bebegim.mp3

Baris Manco - Gul Bebegim.mp3


sen cennete uçtun ama  kokun sinmiş yatağıma odama  derin derin soluyorum seni  içime hapsediyorum seni  alışamadım bir türlü yokluğuna gül bebeğim  sensiz yaşamak ne kadar zor  ayrılık acısını gel bana sor  nasıl kıydın kendine gül bebeğim   geceler çok soğuk geceler sessiz  nasıl yaşarım şimdi ben sensiz  hani bana verdiğin o sözler  hani o gülen masum gözler  alışamadım bir türlü yokluğuna gül bebeğim  sensiz yaşamak ne kadar zor  ayrılık acısını gel bana sor  nasıl kıydın kendine gül bebeğim   göz yaşım karıştı yağmura  damla damla süzülüyor toprağa  bizi ancak ölüm ayırır diyordun bana  söyle nasıl kıydın kendine gül bebeğim  seni benden ölüm bile ayıramadı işte  nasıl kıydın kendine söyle gül bebeğim   dar geliyor bana bu yerler  kırılsın seni taşıyan bu eller  hani bana verdiğin o sözler  hani o gülen masum gözler  alışamadım bir türlü yokluğuna gül bebeğim  sensiz yaşamak ne kadar zor  ayrılık acısını gel bana sor  nasıl kıydın kendine gül bebeğim   göz yaşım karıştı yağmura  damla damla süzülüyor toprağa  bizi ancak ölüm ayırır diyordun bana  söyle nasıl kıydın kendine gül bebeğim  seni benden ölüm bile ayıramadı işte  nasıl kıydın kendine söyle gül bebeğim   dar geliyor bana bu yerler  kırılsın seni taşıyan bu eller  hani bana verdiğin o sözler  hani o gülen masum gözler  alışamadım bir türlü yokluğuna gül bebeğim  sensiz yaşamak ne kadar zor  ayrılık acısını gel bana sor  nasıl kıydın kendine gül bebeğim   dar geliyor bana bu yerler  yaşanmaz oldu kara geceler  kırılsın seni taşıyan bu eller gül bebeğim  sensiz yaşamak ne kadar zor  ayrılık acısını gel bana sor  nasıl kıydın kendine gül bebeğim