Free Mp3 download , mp3 indir, mp3 müzikler, mp3 yükle , mp3 deposu , hızlı mp3 indir , mp3 dinle indir , yasal mp3 deponuz

Baris Manço - Dönence

Baris Manco - Donence.mp3


Dün çoktan döndü buralarda Ve ben simsiyah bir gecenin koynunda yapayalnız bekliyorum Duyuyorum, görüyorum bir gün gelecek dönence biliyorum  Simsiyah gecenin koynundayım yapayalnız Uzaklarda bir yerlerde güneşler doğuyor Biliyorum dönence Kupkuru bir ağacın dalıyım yapayalnız Uzaklarda bir yerlerde bir şeyler kök salıyor Görüyorum dönence Çatlamış dudağımda ne bir ses ne bir nefes Uzaklarda bir yerlerde türküler söyleniyor Duyuyorum,görüyorum,biliyorum  Simsiyah gecenin koynundayım yapayalnız Uzaklarda bir yerlerde güneşler doğuyor dönence Kupkuru bir ağacın dalıyım yapayalnız Uzaklarda bir yerlerde bir şeyler kök salıyor                dönence çatlamış dudağımda ne bir ses ne bir nefes uzaklarda bir yerlerde türküler söyleniyor dönence Duyuyorum biliyorum görüyorum dönence Dönence gün dönende dönence Bir gün gelecek dönence biliyorum