Free Mp3 download , mp3 indir, mp3 müzikler, mp3 yükle , mp3 deposu , hızlı mp3 indir , mp3 dinle indir , yasal mp3 deponuz

Baris Manco - Domates Biber Patlican

Baris Manco - Domates Biber Patlican.mp3


Domates biber patlıcan  Domates biber patlıcan  Bir anda bütün dünyam karardı  Bu sesle sokaklar yankılandı  Domates biber patlıcan  Keşke hislerimi sana açıkca anlatabilseydim  Sana deli gibi aşık olduğumu söyleyebilseydim  Gözgöze geldiğimiz o anda  sanki Dilim tutuldu bir anda  Konuşamadım karşında  Oysa bütün cesaretimi toplayip sana gelmiştim  Senin için çarpan şu kalbi gör istemiştim  Tam elini tutmak üzereyken  Aşkımı itiraf edecekken  Sokaktan gelen o sesle yıkıldı dünyam  Domates biber patlıcan  Domates biber patlıcan  Bir anda bütün dünyam karardı  Bu sesle sokaklar yankılandı  Domates biber patlıcan  Şimdi benden çok uzaklardasın biliyorum  Belki Bir gün dönersin diye dualar ediyorum  Seni bir defa görsem yeter  İnanki bu bir ömre bedel  Yeter ki bitmesin bu rüyam  Nereye gitsem ne yana baksam hep seni görüyorum  Biliyorum artık çok geç ama yine de bekliyorum  Herşey boş geliyor bana  Sarılacağım sımsıkı sana  Yeter ki yıkılmasın bir daha dünyam  Domates biber patlıcan  Domates biber patlıcan  Bir anda bütün dünyam karardı  Bu sesle sokaklar yankılandı Domates biber patlıcan