Free Mp3 download , mp3 indir, mp3 müzikler, mp3 yükle , mp3 deposu , hızlı mp3 indir , mp3 dinle indir , yasal mp3 deponuz

Baris Manco - Ben Bilirim.mp3

Baris Manco - Ben Bilirim.mp3


Deli gönül sevdasını ben bilirim ben bilirim Deli gönül sevdasını ben bilirim ben bilirim Yardan ayrı kalmasını ben bilirim ben bilirim Yardan ayrı kalmasını ben bilirim ben bilirim  Yumuk yumuk elleri var kömür kömür gözleri var Yumuk yumuk elleri var kömür kömür gözleri var Daha daha neleri var ben bilirim ben bilirim Daha daha neleri var ben bilirim ben bilirim  Kışlalara erdi bahar tezkereye birkaç gün var Kışlalara erdi bahar tezkereye birkaç gün var Barışa da bir sorsalar ben bilirim ben bilirim Barışa da bir sorsalar ben bilirim ben bilirim  Barışa da bir sorsalar ben bilirim ben bilirim Ben bilirim