Free Mp3 download , mp3 indir, mp3 müzikler, mp3 yükle , mp3 deposu , hızlı mp3 indir , mp3 dinle indir , yasal mp3 deponuz

Bariş Manço - Aynali Kemer

Baris Manco - Aynali Kemer.mp3


Sabah yeli ılgıt ılgıt eserken seher vakti bir güzele vuruldum  Al dudakta inci dişi bu dünyada yok bir eşi  Seher vakti bir güzele vuruldum   Aynalı kemer ince bele bu can kurban tatlı dile  Seher vakti bir güzele vuruldum   Mor menekşe nergiz dizmiş boynuna  Kuşluk vakti aldı beni koynuna  Cıvıldaşır dudu kuşu sanki bülbülün ötüşü  Seher vakti bir güzele vuruldum   Aynalı kemer ince bele bu can kurban tatlı dile  Seher vakti bir güzele vuruldum   Akşam oldu gün kavuştu sessizce  Dedi güzel ayrılık vardı bize  Uzakta bir baykuş öttü gül bahçemde diken bitti  Seher vakti bir güzele vuruldum   Aynalı kemer ince bele bu can kurban tatlı dile  Seher vakti bir güzele vuruldum