Free Mp3 download , mp3 indir, mp3 müzikler, mp3 yükle , mp3 deposu , hızlı mp3 indir , mp3 dinle indir , yasal mp3 deponuz

Serdar Ortaç - Melek

Mp3 indir


Söz:Serdar Ortaç Müzik:Serdar Ortaç  Zor geliyor insana kaçması dertli bir aşktan, Zor geliyor başlamak her şeye, sil yeni baştan.  İstemiyor, kendini boşluğa fırlatıp atmak, İstemiyor, eski bir aşkı tadında bırakmak.  Baktım o güzel yüreğini kapadın deli aşklara, Zalim, beni attığın gibi atamam seni bir kenara   İnsan, unutur üzenleri, Allah unutur mu hiç?   Hain, perişan gönüllere ilacım Beni sende iç.  Umurunda mı bana verdiğin acının süresi? Yüreğimdeki nefretin bile sana yok gidesi....  Arkandan ağladım ama, Yalan oldu söylediklerin. Maziden korkmadım ama, Sıradan mı istediklerim?  Ne olursun uyma şeytana, Çıkacak bak söylediklerim. Beni zalim belledin ama, Yeri cennet  tüm meleklerin...   Düzenleme:Suat Aydoğan Mix:Serdar Ağırlı  Stüdyo:Metropolis & İstanbul Gitar:Erdem Sökmen Yaylılar:Kempa Yaylı Grubu Vurmalı Çalgılar:Cengiz Ercümer & Seyfi Aytaç

Mp3 indir