Free Mp3 download , mp3 indir, mp3 müzikler, mp3 yükle , mp3 deposu , hızlı mp3 indir , mp3 dinle indir , yasal mp3 deponuz

Öykü Berk - Seni Ben Unutmak İstemedim Ki

Mp3 İndir


Seni ben unutmak istemedim ki Uzayan yollara neden inandın Sevenler verdiği sözden döner mi Şu yalan yıllara neden inandın  Seni unutsaydım bekler miydim hiç Bir derdime bin dert ekler miydim hiç Şu sonsuz hasreti kalbime koyup Bir ömür boyu ahh çeker miydim hiç  Bana sen uzaktan sitem ettikçe Benim ümitlerim elimden tutmaz  O yalan sözlere sakın inanma Seneler geçse de seven unutmaz  Seni unutsaydım bekler miydim hiç Bir derdime bin dert ekler miydim hiç Şu sonsuz hasreti kalbime koyup Bir ömür boyu ahh çeker miydim hiç  Seni unutsaydım bekler miydim hiç hiç hiç hiç Bir derdime bin dert ekler miydim hiç Şu sonsuz hasreti kalbime koyup Bir ömür boyu ahh çeker miydim hiç