Free Mp3 download , mp3 indir, mp3 müzikler, mp3 yükle , mp3 deposu , hızlı mp3 indir , mp3 dinle indir , yasal mp3 deponuz

Eylem - Güle Güle

Güle Güle Şarkısını indir


Adım adım koşmak istiyordum Adım adım uçmak istiyordum Cesaretim vardı seninle kalıp mutsuz hayata Cesaretim yoktu sensiz bir dakika   elini ateşe atan yanmazmı yanar(2x)  güle güle güle güle güle güle güle güle sana dedim sana dedim güle güle  Tak sepeti koluna herkes kendi yoluna(2x)  güle güle güle güle güle güle güle güle sana dedim sana dedim güle güle güle güle güle güle güle güle güle güle sana dedim sana dedim güle güle Yetti artık ha ne oldu pişman mısın ha Yetti artık ha ne oldu pişman mısın ha bitti artık ha ne oldu pişman mısın ha bitti artık ha ne oldu pişman mısın ha  Şimdi geldin bana aşktan bahsediyorsun Aşk varken birgün bile değerini bilmiyordun. Gözlerime bakıpta gönlümü alamazsın.   elini ataşe atan yanmazmı yanar elini ataşe atan yanmazmı yanar ..... Tak sepeti koluna herkes kendi yoluna(2x) ...... güle güle güle güle güle güle güle güle sana dedim sana dedim güle güle güle güle güle güle güle güle güle güle sana dedim sana dedim güle güle