Free Mp3 download , mp3 indir, mp3 müzikler, mp3 yükle , mp3 deposu , hızlı mp3 indir , mp3 dinle indir , yasal mp3 deponuz

Barış Manço - Can Bedenden Çikmayinca

Kara haber tez duyulur unutsun beni demişsin  Bende kalan resimleri mektupları istemişsin  Üzülme sevdiceğim bir daha çıkmam karşına  Sana son kez yazıyorum hatıralar yeter bana   Unutma ki dünya fani veren Allah alır canı  Ben nasıl unuturum seni can bedenden çıkmayınca [2x]  Kurumuş bir çiçek buldum mektupların arasında  Bir tek onu saklıyorum onu da çok görme bana  Aşkların en güzelini yaşamıştık yıllarca  Bütün hüzünlü şarkılar hatırlatır seni bana   Unutma ki dünya fani veren Allah alır canı  Ben nasıl unuturum seni can bedenden çıkmayınca [2x]   Kırıldı kanadım kolum ne yerim var ne yurdum  Gurbet ele düştü yolum yuvasız kuşlar misali  Selvi boylum senin için katlanırım bu yazgıya  Böyle yazmışsa yaradan kara toprak yeter bana   Unutma ki dünya fani veren Allah alır canı  Ben nasıl unuturum seni can bedenden çıkmayınca [2x]