Free Mp3 download , mp3 indir, mp3 müzikler, mp3 yükle , mp3 deposu , hızlı mp3 indir , mp3 dinle indir , yasal mp3 deponuz

Baris Manco - Alla Beni Pulla Beni

Baris Manco - Alla Beni Pulla Beni.mp3


Alla beni pulla beni al koynuna yar Gözüm senden başkasını görmez oldu yar Gönlüm senden bir şey ister nasıl desem yar Alla beni pulla beni al koynuna yar  Senin için dağlar deler yol açarım yar Senin için denizleri kuruturum yar Senin için gök kubbeyi yerlere çalarım yar Canım iste canım bile sana kurban yar  Dağlar taşlar uçan kuşlar senin olsun yar Deniz derya gökler hep yerinde dursun yar Gönlüm senden bir şey ister nasıl desem yar Alla beni pulla beni al koynuna yar  Saçlarına yıldızlardan taç yapayım yar Bir nefeste güneşleri söndüreyim yar Çıra gibi uğrunda ben yanayım yar Canım iste canım bile sana kurban yar  Yıldızlar yerinde güzel bırak dursun yar Saçlarımı ellerinle okşa yeter yar Gönlüm senden bir şey ister nasıl desem yar Alla beni pulla beni al koynuna yar  Rüzgar olup ince beline sarılayım yar Çimen olup ayağına serileyim yar Sürme olup gözlerine sürüleyim yar Canım iste canım bile sana kurban yar  Alla beni pulla beni al koynuna yar Gözüm senden başkasını görmez oldu yar Gönlüm senden bir şey ister nasıl desem yar Alla beni pulla beni al koynuna yar